ANKIETA OCENY SATYSFAKCJI INTERESANTA

z poziomu obsługi w Biurze Obsługi Interesantów w Sądzie Rejonowym w Tarnowie.

Dążąc do zapewnienia jak najlepszej jakości obsługi Interesantów w tutejszym Sądzie, w imieniu Kierownictwa Sądu zwracamy się z uprzejmą prośbą o wypełnienie niniejszej ankiety.

Ankieta ma charakter anonimowy a jej wypełnienie zajmuje nie więcej niż 5 minut. Wyrażone uwagi i opinie pozwolą wyjść naprzeciw Państwa oczekiwaniom, a tym samym przyczynią się do dalszego doskonalenia jakości obsługi Interesanta.

  1. Jak często korzysta Pani/Pan z obsługi świadczonej przez tutejszy Sąd?

  2. W jakim zakresie korzystał/a Pani/Pan z usług Biura Obsługi Interesantów?

  3. Jaką grupę Interesantów Pani/Pan reprezentuje?

  4. Który sposób kontaktu z Sądem jest dla Pani/a najdogodniejszy?

  5. Jak ocenia Pani/Pan poziom obsługi w Biurze Obsługi Interesantów w następujących obszarach:

    • szybkość i sprawność obsługi

    • uprzejmość i kultura osobista pracowników

    • poziom wiedzy pracowników umożliwiający uzyskanie wyczerpującej odpowiedzi

    • dostępność formularzy i druków

    • czytelność druków i uzyskanie od pracownika Biura Obsługi Interesantów stosownych instrukcji do ich wypełnienia

  6. Jak ocenia Pani/Pan wygląd oraz czytelność oznakowania wnętrza budynku Sądu?

  7. Jakie zmiany Pani/Pana zdaniem mogą wpłynąć na polepszenie jakości obsługi świadczonej przez Biuro Obsługi Interesantów?


  8. Serdecznie dziękujemy za poświęcony czas i wypełnienie niniejszej ankiety
  9. Punkty od 1 do 6 są obowiązkowe.